Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Kako do uporabe zemeljskega plina?

31. 07. 2020
PrihrankiHitra pomoč

Od 6. 8. 2020 veljajo nova Sistemska obratovalna navodila.

Kaj je razlika med energetsko učinkovitostjo in zgolj varčevanjem?

09. 07. 2020
Pametna hišaPrihrankiEnergijaOkolje

Ko govorimo o energetski učinkovitosti, mislimo na naprave, pripomočke in načine porabe, ki za dosego istega cilja porabijo manj energije. Tako so npr. varčne žarnice energetsko učinkovite, saj porabijo manj električne energije kot običajne žarnice.

Kaj je PSP in ali so na mojem računu za elektriko nepotrebni dodatni stroški?

29. 06. 2020
Nepričakovani stroškiPrihranki

Ali so na mojem računu za elektriko nepotrebni dodatni stroški. Dodatni strošek na računu za elektriko je vsaka postavka, ki ni zakonsko določena. Vsak tak strošek zvišuje znesek, ki ga mesečno plačujete za elektriko. Dodatne stroške dobavitelji različno poimenujejo: mesečno nadomestilo, nadomestilo za tisk računa, pavšalni strošek poslovanja (PSP) ipd. Nekateri dobavitelji zaračunavajo tudi manipulativne stroške, stroške sporočanja porabe ali kakršnekoli neupravičene stroške. PSP je torej kratica za pavšalne stroške poslovanja. Dobavitelji pavšalnih stroškov poslovanja ne smejo zaračunavati odjemalcem pri rednih ponudbah oz. tistim, ki so na rednem ceniku, lahko pa to storijo pri akcijskih in paketnih ponudbah. Dobavitelj lahko odjemalcem torej zaračuna pavšalne stroške poslovanja, ne glede na njihovo poimenovanje v cenikih akcijskih ali paketnih ponudb.

Menjava dobavitelja – DA ali NE – predvsem pa se ne pustite kar tako prepričati!!!

03. 06. 2020
Nepričakovani stroškiPrihrankiStrošek ogrevanjaAkcija

Kljub temu, da marsikateri potrošnik ne razmišlja o spremembi dobavitelja elektrike in/ali plina, velja izpostaviti, da je menjava dobavitelja pravica vsakega posameznika, poleg tega lahko odjemalcem omogoči tudi prihranke. Zamenjava dobavitelja je za odjemalce kljub napačnemu prepričanju večine tudi nadvse preprosta in varna. V imenu odjemalca namreč vse opravi podjetje, ki so ga izbrali za novega dobavitelja.

Življenjski dogodki

15. 05. 2020
Hitra pomoč

Sprememba podatkov pri nepremičninah: nakup, prodaja, dedovanje.

Kako vem, da sem član Kluba Zvestoba ogreva?

15. 04. 2020
Prihranki

Članstvo v Klubu Zvestoba ogreva prinaša številne ugodnosti.

Stanovanje imam na drugi lokaciji, kot živim. Ne morem priti do računa.

06. 04. 2020
Hitra pomoč

Zaradi izrednih razmer ne morem priti do računa, ki sem ga prejel na drug naslov, kot živim.

Želel bi narediti spremembo plačnika, vendar ne morem priti do vas. Kaj naj storim?

02. 04. 2020
Hitra pomoč

Kako narediti spremembo plačnika brez obiska Sprejemne pisarne?

Kaj se bo zgodilo, če položnice ne bom plačal do roka plačila?

29. 03. 2020
Hitra pomoč

Kaj se bo zgodilo, če položnice ne bom plačal do roka plačila?

Ali bom imel stroške z ogrevanjem, če imam radiatorje zaprte?

24. 03. 2020
PrihrankiStrošek ogrevanjaEnergija

Ali bom imel stroške z ogrevanjem, če imam radiatorje zaprte?

Spremenjen delovni čas

16. 03. 2020
Hitra pomoč

Zaradi aktualnih razmer smo spremenili delovni čas.

Zakaj je daljinsko ogrevanje v Ljubljani udobno in ugodno?

17. 01. 2020
Nizke temperatureStrošek ogrevanjaOkolje

daljinsko ogrevanje, toplota, ogrevanje, Ljubljana

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca