Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Življenjski dogodki

15. 05. 2020
Hitra pomoč

Sprememba podatkov pri nepremičninah: nakup, prodaja, dedovanje.

Stanovanje imam na drugi lokaciji, kot živim. Ne morem priti do računa.

06. 04. 2020
Hitra pomoč

Zaradi izrednih razmer ne morem priti do računa, ki sem ga prejel na drug naslov, kot živim.

Želel bi narediti spremembo plačnika, vendar ne morem priti do vas. Kaj naj storim?

02. 04. 2020
Hitra pomoč

Kako narediti spremembo plačnika brez obiska Sprejemne pisarne?

Kaj se bo zgodilo, če položnice ne bom plačal do roka plačila?

29. 03. 2020
Hitra pomoč

Kaj se bo zgodilo, če položnice ne bom plačal do roka plačila?

Spremenjen delovni čas

16. 03. 2020
Hitra pomoč

Zaradi aktualnih razmer smo spremenili delovni čas.

Zakaj cena ni edino merilo pri izbiri ogrevalnega sistema?

17. 02. 2020
Strošek ogrevanjaTrendiPametna hiša

Ogrevalni sistem mora biti prilagojen načinu življenja posameznika. Odločiti se je treba za stopnjo udobja, ki jo želimo in ki naj nam bi jo omogočal ogrevalni sistem – predvsem glede na potreben prostor za hrambo energenta in vloženi čas potreben za delovanje in vzdrževanje sistema.

Priporočila za zmanjšanje onesnaževanja zraka z delci pri rabi lesa za ogrevanje

17. 10. 2019
TrendiOkoljeTehnologijaEnergijaPametna hiša

Omejevanje rabe lesne biomase kot energenta v gospodinjstvih, predvsem na podeželju, kjer se raba lesa za ogrevanje v zadnjih letih še povečuje, je nemogoče. Lahko pa z nekaterimi ukrepi vplivamo na zmanjšanje škodljivih emisij.

Obvestilo o spremembi pri prejetih računih

06. 09. 2019
Hitra pomočStrošek ogrevanja

Vse uporabnike naših storitev obveščamo, da bodo v tem mesecu izjemoma prejeli račune, ki bodo kuvertirani in ne v obliki zloženk, kot običajno. Na računih, ki jih plačujete preko trajnika, položnice zaradi tehničnih zadreg niso bile prečrtane.

Vsiljivi akviziterji, ki zavajajo z lažnimi podatki, so spet na delu

05. 08. 2019
PrihrankiStrošek ogrevanjaHitra pomoč

V zadnjem mesecu zopet opažamo izrazit porast klicev in elektronskih sporočil na temo akviziterjev, ki nastopajo pod pretvezo, da so zastopniki operaterja distribucijskega omrežja z električno energijo ali se izdajajo za strokovno osebje Energetike Ljubljana.

Enostavno do menjave dobavitelja elektrike

18. 07. 2019
UdobjePrihrankiNepričakovani stroški

Danes se lahko prosto odločamo o tem, kdo je naš dobavitelj elektrike. Ker pa smo včasih plačevali elektriko točno določenemu dobavitelju, ki je bil hkrati tudi naš dobavitelj, marsikateri uporabnik še danes ne razmišlja o spremembi. Na tem mestu velja izpostaviti, da je menjava dobavitelja legitimna pravica vsakega posameznika, poleg tega je za odjemalce povsem preprosta in varna ter lahko omogoča prihranek oz. zmanjšanje stroškov.

Zakaj izbrati zeleno elektriko?

21. 06. 2019
EnergijaOkoljeTrendi

Naloga vseh nas je, da skrbimo za to, da so negativni učinki proizvodnje in porabe električne energije čim manjši. Z odločitvijo za zeleno elektriko Energetike Ljubljana pomagate ustvarjati čistejšo prihodnost.

Zakaj voziti na metan?

11. 09. 2018
OkoljeTrendi

Metan ali stisnjen zemeljski plin (CNG) je pogonsko gorivo, kot sta bencin ali dizelsko gorivo. Stisnjen zemeljski plin nastane, ko zemeljski plin tehnološko obdelajo, kar pomeni, da ga odvzamejo iz omrežja in stisnejo na 200 barov ali več, tako da zavzame malo prostora.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca