Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Kako do uporabe zemeljskega plina?

31. 07. 2020
PrihrankiHitra pomoč

Od 6. 8. 2020 veljajo nova Sistemska obratovalna navodila.

Kaj je razlika med energetsko učinkovitostjo in zgolj varčevanjem?

09. 07. 2020
Pametna hišaPrihrankiEnergijaOkolje

Ko govorimo o energetski učinkovitosti, mislimo na naprave, pripomočke in načine porabe, ki za dosego istega cilja porabijo manj energije. Tako so npr. varčne žarnice energetsko učinkovite, saj porabijo manj električne energije kot običajne žarnice.

Kaj je PSP in ali so na mojem računu za elektriko nepotrebni dodatni stroški?

29. 06. 2020
Nepričakovani stroškiPrihranki

Ali so na mojem računu za elektriko nepotrebni dodatni stroški. Dodatni strošek na računu za elektriko je vsaka postavka, ki ni zakonsko določena. Vsak tak strošek zvišuje znesek, ki ga mesečno plačujete za elektriko. Dodatne stroške dobavitelji različno poimenujejo: mesečno nadomestilo, nadomestilo za tisk računa, pavšalni strošek poslovanja (PSP) ipd. Nekateri dobavitelji zaračunavajo tudi manipulativne stroške, stroške sporočanja porabe ali kakršnekoli neupravičene stroške. PSP je torej kratica za pavšalne stroške poslovanja. Dobavitelji pavšalnih stroškov poslovanja ne smejo zaračunavati odjemalcem pri rednih ponudbah oz. tistim, ki so na rednem ceniku, lahko pa to storijo pri akcijskih in paketnih ponudbah. Dobavitelj lahko odjemalcem torej zaračuna pavšalne stroške poslovanja, ne glede na njihovo poimenovanje v cenikih akcijskih ali paketnih ponudb.

Menjava dobavitelja – DA ali NE – predvsem pa se ne pustite kar tako prepričati!!!

03. 06. 2020
Nepričakovani stroškiPrihrankiStrošek ogrevanjaAkcija

Kljub temu, da marsikateri potrošnik ne razmišlja o spremembi dobavitelja elektrike in/ali plina, velja izpostaviti, da je menjava dobavitelja pravica vsakega posameznika, poleg tega lahko odjemalcem omogoči tudi prihranke. Zamenjava dobavitelja je za odjemalce kljub napačnemu prepričanju večine tudi nadvse preprosta in varna. V imenu odjemalca namreč vse opravi podjetje, ki so ga izbrali za novega dobavitelja.

O koncu ogrevalne sezone danes odločate uporabniki sami

05. 05. 2020
Nepričakovani stroškiStrošek ogrevanjaNizke temperature

Uporabniki daljinskega ogrevanja v Ljubljani se o začetku in koncu ogrevalne sezone sami odločajo že od leta 1991. Zakonodaje, ki bi predpisovala rok zaključka ogrevanja, ni, ker tudi zunanje temperature niso predvidljive (vzemimo za primer letošnjo pomlad).

Kako vem, da sem član Kluba Zvestoba ogreva?

15. 04. 2020
Prihranki

Članstvo v Klubu Zvestoba ogreva prinaša številne ugodnosti.

Ali bom imel stroške z ogrevanjem, če imam radiatorje zaprte?

24. 03. 2020
PrihrankiStrošek ogrevanjaEnergija

Ali bom imel stroške z ogrevanjem, če imam radiatorje zaprte?

Zakaj je daljinsko ogrevanje v Ljubljani udobno in ugodno?

17. 01. 2020
Nizke temperatureStrošek ogrevanjaOkolje

daljinsko ogrevanje, toplota, ogrevanje, Ljubljana

Bogata nagrada ob menjavi dobavitelja, hkrati pa višji strošek za ogrevanje!

09. 12. 2019
Strošek ogrevanjaPrihrankiNepričakovani stroški

Kljub temu, da marsikateri potrošnik ne razmišlja o spremembi dobavitelja elektrike in plina, velja izpostaviti, da je menjava dobavitelja pravica vsakega in da lahko odjemalcem omogoči manjše ali večje prihranke oz. zmanjšanje stroškov. Zamenjava dobavitelja je za odjemalce tudi preprosta in varna, saj v njihovem imenu vse opravi podjetje, ki so ga izbrali za novega dobavitelja.

Začetek ogrevalne sezone je pred vrati

24. 09. 2019
Nizke temperatureStrošek ogrevanjaNepričakovani stroški

Danes o ogrevanju odloča uporabnik sam, ki lahko svojo željo po začetku in koncu ogrevanja sporoči prek upravnika, če živi v večstanovanjski stavbi, ali kar neposredno, če je lastnik samostojnega stanovanjskega objekta. Vse je torej odvisno od dogovora z etažnimi lastniki, torej uporabniki. Vsekakor je upravnik vedno pravi naslov za pridobivanje informacij o vklopu in izklopu toplotnih postaj ter usklajevanju med stanovalci.

Vsiljivi akviziterji, ki zavajajo z lažnimi podatki, so spet na delu

05. 08. 2019
PrihrankiStrošek ogrevanjaHitra pomoč

V zadnjem mesecu zopet opažamo izrazit porast klicev in elektronskih sporočil na temo akviziterjev, ki nastopajo pod pretvezo, da so zastopniki operaterja distribucijskega omrežja z električno energijo ali se izdajajo za strokovno osebje Energetike Ljubljana.

Enostavno do menjave dobavitelja elektrike

18. 07. 2019
UdobjePrihrankiNepričakovani stroški

Danes se lahko prosto odločamo o tem, kdo je naš dobavitelj elektrike. Ker pa smo včasih plačevali elektriko točno določenemu dobavitelju, ki je bil hkrati tudi naš dobavitelj, marsikateri uporabnik še danes ne razmišlja o spremembi. Na tem mestu velja izpostaviti, da je menjava dobavitelja legitimna pravica vsakega posameznika, poleg tega je za odjemalce povsem preprosta in varna ter lahko omogoča prihranek oz. zmanjšanje stroškov.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca