Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Kako do uporabe zemeljskega plina?

31. 07. 2020
Hitra pomočPrihranki

Od 6. 8. 2020 veljajo nova Sistemska obratovalna navodila.

Življenjski dogodki

15. 05. 2020
Hitra pomoč

Sprememba podatkov pri nepremičninah: nakup, prodaja, dedovanje.

O koncu ogrevalne sezone danes odločate uporabniki sami

05. 05. 2020
Nepričakovani stroškiStrošek ogrevanjaNizke temperature

Uporabniki daljinskega ogrevanja v Ljubljani se o začetku in koncu ogrevalne sezone sami odločajo že od leta 1991. Zakonodaje, ki bi predpisovala rok zaključka ogrevanja, ni, ker tudi zunanje temperature niso predvidljive (vzemimo za primer letošnjo pomlad).

Stanovanje imam na drugi lokaciji, kot živim. Ne morem priti do računa.

06. 04. 2020
Hitra pomoč

Zaradi izrednih razmer ne morem priti do računa, ki sem ga prejel na drug naslov, kot živim.

Želel bi narediti spremembo plačnika, vendar ne morem priti do vas. Kaj naj storim?

02. 04. 2020
Hitra pomoč

Kako narediti spremembo plačnika brez obiska Sprejemne pisarne?

Kaj se bo zgodilo, če položnice ne bom plačal do roka plačila?

29. 03. 2020
Hitra pomoč

Kaj se bo zgodilo, če položnice ne bom plačal do roka plačila?

Spremenjen delovni čas

16. 03. 2020
Hitra pomoč

Zaradi aktualnih razmer smo spremenili delovni čas.

Zakaj je daljinsko ogrevanje v Ljubljani udobno in ugodno?

17. 01. 2020
Nizke temperatureStrošek ogrevanjaOkolje

daljinsko ogrevanje, toplota, ogrevanje, Ljubljana

Začetek ogrevalne sezone je pred vrati

24. 09. 2019
Nizke temperatureStrošek ogrevanjaNepričakovani stroški

Danes o ogrevanju odloča uporabnik sam, ki lahko svojo željo po začetku in koncu ogrevanja sporoči prek upravnika, če živi v večstanovanjski stavbi, ali kar neposredno, če je lastnik samostojnega stanovanjskega objekta. Vse je torej odvisno od dogovora z etažnimi lastniki, torej uporabniki. Vsekakor je upravnik vedno pravi naslov za pridobivanje informacij o vklopu in izklopu toplotnih postaj ter usklajevanju med stanovalci.

Obvestilo o spremembi pri prejetih računih

06. 09. 2019
Hitra pomočStrošek ogrevanja

Vse uporabnike naših storitev obveščamo, da bodo v tem mesecu izjemoma prejeli račune, ki bodo kuvertirani in ne v obliki zloženk, kot običajno. Na računih, ki jih plačujete preko trajnika, položnice zaradi tehničnih zadreg niso bile prečrtane.

Vsiljivi akviziterji, ki zavajajo z lažnimi podatki, so spet na delu

05. 08. 2019
PrihrankiStrošek ogrevanjaHitra pomoč

V zadnjem mesecu zopet opažamo izrazit porast klicev in elektronskih sporočil na temo akviziterjev, ki nastopajo pod pretvezo, da so zastopniki operaterja distribucijskega omrežja z električno energijo ali se izdajajo za strokovno osebje Energetike Ljubljana.

Enostavno do menjave dobavitelja elektrike

18. 07. 2019
UdobjePrihrankiNepričakovani stroški

Danes se lahko prosto odločamo o tem, kdo je naš dobavitelj elektrike. Ker pa smo včasih plačevali elektriko točno določenemu dobavitelju, ki je bil hkrati tudi naš dobavitelj, marsikateri uporabnik še danes ne razmišlja o spremembi. Na tem mestu velja izpostaviti, da je menjava dobavitelja legitimna pravica vsakega posameznika, poleg tega je za odjemalce povsem preprosta in varna ter lahko omogoča prihranek oz. zmanjšanje stroškov.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca