Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Obvestilo o spremembi pri prejetih računih

06. 09. 2019
Hitra pomočStrošek ogrevanja

Vse uporabnike naših storitev obveščamo, da bodo v tem mesecu izjemoma prejeli račune, ki bodo kuvertirani in ne v obliki zloženk, kot običajno. Na računih, ki jih plačujete preko trajnika, položnice zaradi tehničnih zadreg niso bile prečrtane.

Vsiljivi akviziterji, ki zavajajo z lažnimi podatki, so spet na delu

05. 08. 2019
PrihrankiStrošek ogrevanjaHitra pomoč

V zadnjem mesecu zopet opažamo izrazit porast klicev in elektronskih sporočil na temo akviziterjev, ki nastopajo pod pretvezo, da so zastopniki operaterja distribucijskega omrežja z električno energijo ali se izdajajo za strokovno osebje Energetike Ljubljana.

Razlaga računa za zemeljski plin

28. 06. 2019
EnergijaStrošek ogrevanja

Ne veste, kje na prejetem računu za oskrbo z zemeljskim plinom poiskati npr. stanje plinomera na zadnji dan preteklega obračunskega obdobja, porabo zemeljskega plina ali pa mogoče znesek trošarin? Za boljši pregled in razumevanje smo zato za vas pripravili razlago računa.

Kdaj se priključiti na omrežje ali obnoviti priključek za odjem plina?

30. 01. 2019
Strošek ogrevanjaPrihranki

Svetovalci v našem klicnem centru pogosto prejmejo vprašanji, kdaj je najprimernejši čas za priklop, oziroma kdaj je priklop najcenejši.

Kako obračunamo vašo porabo plina?

16. 01. 2019
PrihrankiStrošek ogrevanja

Se sprašujete, kako je obračunana vaša poraba zemeljskega plina? Ali sporočate stanje plinomera in stanje na položnici ni enako vašemu odčitku?

Zakaj in kdaj se spremeni odjemna skupina?

08. 05. 2018
EnergijaStrošek ogrevanjaNepričakovani stroški

Odjemno mesto se na podlagi letne porabe oziroma zakupljenih letnih količin zemeljskega plina razvrsti v odjemno skupino (CDK).

Ob menjavi dobavitelja previdno pri izračunih prihrankov

01. 09. 2017
UdobjePrihrankiNepričakovani stroški

Včasih smo bili prisiljeni plačevati elektriko in plin točno določenemu distributerju, ki je bil hkrati tudi naš dobavitelj. Danes pa se lahko prosto odločamo kdo bo naš dobavitelj, tako elektrike kot tudi plina.

Kako udoben pa je vaš način ogrevanja?

02. 08. 2017
Pametna hišaUdobjeTehnologijaTrendi

Posamezni viri ogrevanja se med seboj razlikujejo tudi po udobju. Pod udobjem mislimo na to, koliko pozornosti jim moramo namenjati za delovanje.

Kje na računu se mi pozna, da varčujem?

28. 06. 2017
UdobjePametna hišaPrihrankiNepričakovani stroški

Varčevanje se na računu pozna pri obračunu porabljene energije (variabilni del računa), fiksni del pa ostaja enak.

Zakaj v mestnih središčih ne morem dobiti dovoljenja za toplotno črpalko?

15. 06. 2017
Pametna hišaUdobjeOkolje

Občinski odlok o prioritetni uporabi energentov za ogrevanje za večji del Ljubljane "prepoveduje" uporabo toplotnih črpalk za ogrevanje.

Ona je vse in brez nje nimamo ničesar

23. 05. 2017
UdobjeOkolje

Človek je živo bitje z izjemno življenjsko silo. Je bitje, ki ga poganja energija – ta poganja njegove misli, da lahko ustvarja, raste in se razvija. Energija poganja tudi svet okoli njega in vesolje, v katerem se hkrati zave svoje majhnosti in nezamenljivosti.

Kateri ogrevalni sistem je optimalen za vaš dom?

20. 04. 2017
PrihrankiUdobjeOkoljeTehnologija

Preprost odgovor bi se glasil – tisti, ki je najbolj gospodaren! A sistem, ki je najbolj gospodaren v enem primeru, ni nujno tudi v drugem.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca