Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Bogata nagrada ob menjavi dobavitelja, hkrati pa višji strošek za ogrevanje!

09. 12. 2019
PrihrankiStrošek ogrevanjaNepričakovani stroški

Kljub temu, da marsikateri potrošnik ne razmišlja o spremembi dobavitelja elektrike in plina, velja izpostaviti, da je menjava dobavitelja pravica vsakega in da lahko odjemalcem omogoči manjše ali večje prihranke oz. zmanjšanje stroškov. Zamenjava dobavitelja je za odjemalce tudi preprosta in varna, saj v njihovem imenu vse opravi podjetje, ki so ga izbrali za novega dobavitelja.

Zakaj imamo mlačne ali celo hladne radiatorje?

29. 11. 2019
Nepričakovani stroškiStrošek ogrevanjaEnergija

Če imamo v stanovanju mlačne ali hladne radiatorje je treba najprej preveriti, ali je v njih zrak in jih odzračiti. Če tudi potem radiatorji ne bodo topli, je razlog lahko v napačni nastavitvi termostatskega ventila, lahko pa je ta samo dotrajan. Če radiator ne bo topel niti po nastavitvi termostatskega ventila ali njegovi menjavi, je težava drugje.

Pred kurilno sezono nekaj nasvetov za zdravo in energetsko bolj učinkovito ogrevanje

30. 09. 2019
Nepričakovani stroškiPametna hišaStrošek ogrevanja

Pred kurilno sezono nekaj nasvetov za zdravo in energetsko bolj učinkovito ogrevanje

Razlaga računa za zemeljski plin

28. 06. 2019
EnergijaStrošek ogrevanja

Ne veste, kje na prejetem računu za oskrbo z zemeljskim plinom poiskati npr. stanje plinomera na zadnji dan preteklega obračunskega obdobja, porabo zemeljskega plina ali pa mogoče znesek trošarin? Za boljši pregled in razumevanje smo zato za vas pripravili razlago računa.

O koncu ogrevalne sezone danes odločate uporabniki sami

24. 05. 2019
Nizke temperatureNepričakovani stroškiStrošek ogrevanja

Uporabniki daljinskega ogrevanja v Ljubljani se o začetku in koncu ogrevalne sezone sami odločajo že od leta 1991. Zakonodaje, ki bi predpisovala rok zaključka ogrevanja, ni, ker tudi zunanje temperature niso predvidljive (vzemimo za primer letošnji mesec maj).

Kdaj se priključiti na omrežje ali obnoviti priključek za odjem plina?

30. 01. 2019
Strošek ogrevanjaPrihranki

Svetovalci v našem klicnem centru pogosto prejmejo vprašanji, kdaj je najprimernejši čas za priklop, oziroma kdaj je priklop najcenejši.

Kako pozimi zračiti stanovanje?

10. 01. 2019
Nizke temperaturePrihranki

V zimskih mesecih preživimo v zaprtih prostorih približno 90 % svojega dneva. Dotok svežega zraka je zaradi želje po varčnem ogrevanju včasih v drugem planu.

Poznate prednosti in slabosti toplotne črpalke?

21. 11. 2018
Strošek ogrevanjaPametna hiša

Eno pomembnejših vprašanj pri gradnji, prenovi ali iskanju našega doma, je: kateri ogrevalni sistem je za moj dom najprimernejši?

Zakaj in kdaj se spremeni odjemna skupina?

08. 05. 2018
EnergijaStrošek ogrevanjaNepričakovani stroški

Odjemno mesto se na podlagi letne porabe oziroma zakupljenih letnih količin zemeljskega plina razvrsti v odjemno skupino (CDK).

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca