Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Spremenjen delovni čas klicnega centra in Sprejemne pisarne

23. 06. 2020
Hitra pomoč

Spremenjen delovni čas klicnega centra in Sprejemne pisarne

Menjava dobavitelja – DA ali NE – predvsem pa se ne pustite kar tako prepričati!!!

03. 06. 2020
Nepričakovani stroškiPrihrankiStrošek ogrevanjaAkcija

Kljub temu, da marsikateri potrošnik ne razmišlja o spremembi dobavitelja elektrike in/ali plina, velja izpostaviti, da je menjava dobavitelja pravica vsakega posameznika, poleg tega lahko odjemalcem omogoči tudi prihranke. Zamenjava dobavitelja je za odjemalce kljub napačnemu prepričanju večine tudi nadvse preprosta in varna. V imenu odjemalca namreč vse opravi podjetje, ki so ga izbrali za novega dobavitelja.

Življenjski dogodki

15. 05. 2020
Hitra pomoč

Sprememba podatkov pri nepremičninah: nakup, prodaja, dedovanje.

O koncu ogrevalne sezone danes odločate uporabniki sami

05. 05. 2020
Nepričakovani stroškiStrošek ogrevanjaNizke temperature

Uporabniki daljinskega ogrevanja v Ljubljani se o začetku in koncu ogrevalne sezone sami odločajo že od leta 1991. Zakonodaje, ki bi predpisovala rok zaključka ogrevanja, ni, ker tudi zunanje temperature niso predvidljive (vzemimo za primer letošnjo pomlad).

Stanovanje imam na drugi lokaciji, kot živim. Ne morem priti do računa.

06. 04. 2020
Hitra pomoč

Zaradi izrednih razmer ne morem priti do računa, ki sem ga prejel na drug naslov, kot živim.

Želel bi narediti spremembo plačnika, vendar ne morem priti do vas. Kaj naj storim?

02. 04. 2020
Hitra pomoč

Kako narediti spremembo plačnika brez obiska Sprejemne pisarne?

Kaj se bo zgodilo, če položnice ne bom plačal do roka plačila?

29. 03. 2020
Hitra pomoč

Kaj se bo zgodilo, če položnice ne bom plačal do roka plačila?

Ali bom imel stroške z ogrevanjem, če imam radiatorje zaprte?

24. 03. 2020
PrihrankiStrošek ogrevanjaEnergija

Ali bom imel stroške z ogrevanjem, če imam radiatorje zaprte?

Spremenjen delovni čas

16. 03. 2020
Hitra pomoč

Zaradi aktualnih razmer smo spremenili delovni čas.

Zakaj cena ni edino merilo pri izbiri ogrevalnega sistema?

17. 02. 2020
Strošek ogrevanjaTrendiPametna hiša

Ogrevalni sistem mora biti prilagojen načinu življenja posameznika. Odločiti se je treba za stopnjo udobja, ki jo želimo in ki naj nam bi jo omogočal ogrevalni sistem – predvsem glede na potreben prostor za hrambo energenta in vloženi čas potreben za delovanje in vzdrževanje sistema.

Zakaj je daljinsko ogrevanje v Ljubljani udobno in ugodno?

17. 01. 2020
Nizke temperatureStrošek ogrevanjaOkolje

daljinsko ogrevanje, toplota, ogrevanje, Ljubljana

Bogata nagrada ob menjavi dobavitelja, hkrati pa višji strošek za ogrevanje!

09. 12. 2019
Strošek ogrevanjaPrihrankiNepričakovani stroški

Kljub temu, da marsikateri potrošnik ne razmišlja o spremembi dobavitelja elektrike in plina, velja izpostaviti, da je menjava dobavitelja pravica vsakega in da lahko odjemalcem omogoči manjše ali večje prihranke oz. zmanjšanje stroškov. Zamenjava dobavitelja je za odjemalce tudi preprosta in varna, saj v njihovem imenu vse opravi podjetje, ki so ga izbrali za novega dobavitelja.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca