Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

V katerem primeru me mora dobavitelj zemeljskega plina in/ali električne energije obvestiti o spremembi redne cene energenta?

21. 02. 2022
EnergijaHitra pomoč

Ddobavitelj zemeljskega plina je gospodinjske odjemalce dolžan pisno obvestiti o vsakršni spremembi splošnih pogodbenih pogojev ali v primeru spremembe cene energenta.

Zakaj naj sporočam števčno stanje?

20. 04. 2021
PrihrankiHitra pomoč

Zakaj naj vsak mesec sporočam števčno stanje?

Vsiljivi akviziterji, ki zavajajo z lažnimi podatki, so spet na delu

05. 08. 2019
Strošek ogrevanjaPrihrankiHitra pomoč

V zadnjem mesecu zopet opažamo izrazit porast klicev in elektronskih sporočil na temo akviziterjev, ki nastopajo pod pretvezo, da so zastopniki operaterja distribucijskega omrežja z električno energijo ali se izdajajo za strokovno osebje Energetike Ljubljana.

Klicni center Energetike Ljubljana – 080 2882

23. 05. 2017
Hitra pomoč

Klicni center Energetike Ljubljana na številki 080 2882 deluje vsak delovni dan.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika.si, s pripisom: Za svetovalca