Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

V katerem primeru me mora dobavitelj zemeljskega plina in/ali električne energije obvestiti o spremembi redne cene energenta?

21. 02. 2022
EnergijaHitra pomoč

Ddobavitelj zemeljskega plina je gospodinjske odjemalce dolžan pisno obvestiti o vsakršni spremembi splošnih pogodbenih pogojev ali v primeru spremembe cene energenta.

Stečaj družbe Mastra d.o.o. – dodatne informacije

09. 06. 2021
Hitra pomoč

V mesecu maju 2021 je bil objavljen stečaj družbe Mastra d.o.o.

Zakaj sistemska kontrola distribucijskega sistema zemeljskega plina?

27. 05. 2021
Hitra pomočOkoljeUdobje

V Energetiki Ljubljana redno izvajamo sistemsko kontrolo distribucijskega sistema.

Zakaj naj sporočam števčno stanje?

20. 04. 2021
PrihrankiHitra pomoč

Zakaj naj vsak mesec sporočam števčno stanje?

Želite ogrevanje na plin, omrežje pa še ni zgrajeno?

02. 02. 2021
Strošek ogrevanjaHitra pomoč

Želite ogrevanje na plin,omrežje pa še ni zgrajeno?

Kako do uporabe zemeljskega plina?

31. 07. 2020
Hitra pomočPrihranki

Od 6. 8. 2020 veljajo nova Sistemska obratovalna navodila.

Zakaj cena ni edino merilo pri izbiri ogrevalnega sistema?

17. 02. 2020
Strošek ogrevanjaTrendiPametna hiša

Ogrevalni sistem mora biti prilagojen načinu življenja posameznika. Odločiti se je treba za stopnjo udobja, ki jo želimo in ki naj nam bi jo omogočal ogrevalni sistem – predvsem glede na potreben prostor za hrambo energenta in vloženi čas potreben za delovanje in vzdrževanje sistema.

Vsiljivi akviziterji, ki zavajajo z lažnimi podatki, so spet na delu

05. 08. 2019
Strošek ogrevanjaPrihrankiHitra pomoč

V zadnjem mesecu zopet opažamo izrazit porast klicev in elektronskih sporočil na temo akviziterjev, ki nastopajo pod pretvezo, da so zastopniki operaterja distribucijskega omrežja z električno energijo ali se izdajajo za strokovno osebje Energetike Ljubljana.

Odklop odjemnega mesta

20. 08. 2018
EnergijaHitra pomoč

Obstaja več možnosti za odklop odjemnega mesta, ki jih uporabniki lahko izberejo v primeru želene prekinitve dobave zemeljskega plina.

Z izbiro ogrevalnega sistema vplivamo na okolje

20. 07. 2017
OkoljePametna hišaTehnologijaTrendi

V skrbi za zdravo in čisto okolje je eden od ključnih kriterijev za izbiro najprimernejšega ogrevalnega sistema tudi okoljska sprejemljivost ogrevalnega sistema. Skrb za okolje je večplastna in nastopa na vseh področjih življenja.

Kje na računu se mi pozna, da varčujem?

28. 06. 2017
UdobjePametna hišaPrihrankiNepričakovani stroški

Varčevanje se na računu pozna pri obračunu porabljene energije (variabilni del računa), fiksni del pa ostaja enak.

Zakaj v mestnih središčih ne morem dobiti dovoljenja za toplotno črpalko?

15. 06. 2017
Pametna hišaUdobjeOkolje

Občinski odlok o prioritetni uporabi energentov za ogrevanje za večji del Ljubljane "prepoveduje" uporabo toplotnih črpalk za ogrevanje.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika.si, s pripisom: Za svetovalca