Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

V katerem primeru me mora dobavitelj zemeljskega plina in/ali električne energije obvestiti o spremembi redne cene energenta?

21. 02. 2022
EnergijaHitra pomoč

Ddobavitelj zemeljskega plina je gospodinjske odjemalce dolžan pisno obvestiti o vsakršni spremembi splošnih pogodbenih pogojev ali v primeru spremembe cene energenta.

Stečaj družbe Mastra d.o.o. – dodatne informacije

09. 06. 2021
Hitra pomoč

V mesecu maju 2021 je bil objavljen stečaj družbe Mastra d.o.o.

Zakaj sistemska kontrola distribucijskega sistema zemeljskega plina?

27. 05. 2021
Hitra pomočOkoljeUdobje

V Energetiki Ljubljana redno izvajamo sistemsko kontrolo distribucijskega sistema.

Zakaj naj sporočam števčno stanje?

20. 04. 2021
PrihrankiHitra pomoč

Zakaj naj vsak mesec sporočam števčno stanje?

Želite ogrevanje na plin, omrežje pa še ni zgrajeno?

02. 02. 2021
Strošek ogrevanjaHitra pomoč

Želite ogrevanje na plin,omrežje pa še ni zgrajeno?

Kako do uporabe zemeljskega plina?

31. 07. 2020
Hitra pomočPrihranki

Od 6. 8. 2020 veljajo nova Sistemska obratovalna navodila.

Menjava dobavitelja – DA ali NE – predvsem pa se ne pustite kar tako prepričati!!!

03. 06. 2020
Nepričakovani stroškiPrihrankiStrošek ogrevanjaAkcija

Kljub temu, da marsikateri potrošnik ne razmišlja o spremembi dobavitelja elektrike in/ali plina, velja izpostaviti, da je menjava dobavitelja pravica vsakega posameznika, poleg tega lahko odjemalcem omogoči tudi prihranke. Zamenjava dobavitelja je za odjemalce kljub napačnemu prepričanju večine tudi nadvse preprosta in varna. V imenu odjemalca namreč vse opravi podjetje, ki so ga izbrali za novega dobavitelja.

Vsiljivi akviziterji, ki zavajajo z lažnimi podatki, so spet na delu

05. 08. 2019
Strošek ogrevanjaPrihrankiHitra pomoč

V zadnjem mesecu zopet opažamo izrazit porast klicev in elektronskih sporočil na temo akviziterjev, ki nastopajo pod pretvezo, da so zastopniki operaterja distribucijskega omrežja z električno energijo ali se izdajajo za strokovno osebje Energetike Ljubljana.

Odklop odjemnega mesta

20. 08. 2018
EnergijaHitra pomoč

Obstaja več možnosti za odklop odjemnega mesta, ki jih uporabniki lahko izberejo v primeru želene prekinitve dobave zemeljskega plina.

Klicni center Energetike Ljubljana – 080 2882

23. 05. 2017
Hitra pomoč

Klicni center Energetike Ljubljana na številki 080 2882 deluje vsak delovni dan.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika.si, s pripisom: Za svetovalca