Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Pred kurilno sezono nekaj nasvetov za zdravo in energetsko bolj učinkovito ogrevanje

30. 09. 2019
Nepričakovani stroškiPametna hišaStrošek ogrevanja

Pred kurilno sezono nekaj nasvetov za zdravo in energetsko bolj učinkovito ogrevanje

Začetek ogrevalne sezone je pred vrati

24. 09. 2019
Nepričakovani stroškiStrošek ogrevanjaNizke temperature

Danes o ogrevanju odloča uporabnik sam, ki lahko svojo željo po začetku in koncu ogrevanja sporoči prek upravnika, če živi v večstanovanjski stavbi, ali kar neposredno, če je lastnik samostojnega stanovanjskega objekta. Vse je torej odvisno od dogovora z etažnimi lastniki, torej uporabniki. Vsekakor je upravnik vedno pravi naslov za pridobivanje informacij o vklopu in izklopu toplotnih postaj ter usklajevanju med stanovalci.

Obvestilo o spremembi pri prejetih računih

06. 09. 2019
Hitra pomočStrošek ogrevanja

Vse uporabnike naših storitev obveščamo, da bodo v tem mesecu izjemoma prejeli račune, ki bodo kuvertirani in ne v obliki zloženk, kot običajno. Na računih, ki jih plačujete preko trajnika, položnice zaradi tehničnih zadreg niso bile prečrtane.

Vsiljivi akviziterji, ki zavajajo z lažnimi podatki, so spet na delu

05. 08. 2019
PrihrankiStrošek ogrevanjaHitra pomoč

V zadnjem mesecu zopet opažamo izrazit porast klicev in elektronskih sporočil na temo akviziterjev, ki nastopajo pod pretvezo, da so zastopniki operaterja distribucijskega omrežja z električno energijo ali se izdajajo za strokovno osebje Energetike Ljubljana.

Enostavno do menjave dobavitelja elektrike

18. 07. 2019
UdobjePrihrankiNepričakovani stroški

Danes se lahko prosto odločamo o tem, kdo je naš dobavitelj elektrike. Ker pa smo včasih plačevali elektriko točno določenemu dobavitelju, ki je bil hkrati tudi naš dobavitelj, marsikateri uporabnik še danes ne razmišlja o spremembi. Na tem mestu velja izpostaviti, da je menjava dobavitelja legitimna pravica vsakega posameznika, poleg tega je za odjemalce povsem preprosta in varna ter lahko omogoča prihranek oz. zmanjšanje stroškov.

Razlaga računa za zemeljski plin

28. 06. 2019
EnergijaStrošek ogrevanja

Ne veste, kje na prejetem računu za oskrbo z zemeljskim plinom poiskati npr. stanje plinomera na zadnji dan preteklega obračunskega obdobja, porabo zemeljskega plina ali pa mogoče znesek trošarin? Za boljši pregled in razumevanje smo zato za vas pripravili razlago računa.

O koncu ogrevalne sezone danes odločate uporabniki sami

24. 05. 2019
Nizke temperatureNepričakovani stroškiStrošek ogrevanja

Uporabniki daljinskega ogrevanja v Ljubljani se o začetku in koncu ogrevalne sezone sami odločajo že od leta 1991. Zakonodaje, ki bi predpisovala rok zaključka ogrevanja, ni, ker tudi zunanje temperature niso predvidljive (vzemimo za primer letošnji mesec maj).

Zunaj je toplo, radiatorji pa topli - zakaj?

25. 04. 2019
PrihrankiStrošek ogrevanja

Ogrevalna sezona se končuje in ustrezno je treba poskrbeti tudi za toplotne postaje, ki so vezni člen med vročevodnim omrežjem in grelnimi telesi v vašem stanovanju.

Zakaj je bilo v januarju daljinsko ogrevanje dražje?

19. 02. 2019
Strošek ogrevanja

Marsikoga je znesek na položnici za daljinsko ogrevanje za mesec januar presenetil, saj je bil višji od decembrskega. Višja cena je posledica dveh ključnih dejavnikov: 1. Nizka povprečna temperatura zraka 2. Povišanje cen energentov in emisijskih kuponov

Kdaj se priključiti na omrežje ali obnoviti priključek za odjem plina?

30. 01. 2019
Strošek ogrevanjaPrihranki

Svetovalci v našem klicnem centru pogosto prejmejo vprašanji, kdaj je najprimernejši čas za priklop, oziroma kdaj je priklop najcenejši.

Ista kvadratura, različen znesek na položnici upravnika. Zakaj?

23. 01. 2019
Nepričakovani stroškiPrihranki

»Jaz in babica imava enako veliko stanovanje, vendar je moja položnica za stanovanjske stroške 2x višja kot njena in ne vem, zakaj.«

Kako obračunamo vašo porabo plina?

16. 01. 2019
PrihrankiStrošek ogrevanja

Se sprašujete, kako je obračunana vaša poraba zemeljskega plina? Ali sporočate stanje plinomera in stanje na položnici ni enako vašemu odčitku?

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca