Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Ukrepi za omilitev posledic energetske revščine

08. 03. 2022
Nepričakovani stroškiPrihrankiEnergija

Po predlogu Zakona o nujnih ukrepih za omilitev posledic zaradi vpliva visokih cen energentov so predvideni solidarnostni dodatki v višini 150 EUR. Sredstva bodo upravičencem nakazana na njihove TRR račune (Uradni list RS, št. 29/2022 z dne 4. 3. 2022) najpozneje do 15. 4. 2022.

V katerem primeru me mora dobavitelj zemeljskega plina in/ali električne energije obvestiti o spremembi redne cene energenta?

21. 02. 2022
Hitra pomočEnergija

Ddobavitelj zemeljskega plina je gospodinjske odjemalce dolžan pisno obvestiti o vsakršni spremembi splošnih pogodbenih pogojev ali v primeru spremembe cene energenta.

Zunaj sonce, poraba za ogrevanje pa višja

12. 01. 2022
Nepričakovani stroškiStrošek ogrevanja

Konec decembra je bil v mnogo slovenskih krajih toplejši kot običajno, zato je marsikoga presenetila višja poraba kot v mesecu novembru.

Zakaj naj sporočam števčno stanje?

20. 04. 2021
PrihrankiHitra pomoč

Zakaj naj vsak mesec sporočam števčno stanje?

Kaj je PSP in ali so na mojem računu za elektriko nepotrebni dodatni stroški?

29. 06. 2020
Nepričakovani stroškiPrihranki

Ali so na mojem računu za elektriko nepotrebni dodatni stroški. Dodatni strošek na računu za elektriko je vsaka postavka, ki ni zakonsko določena. Vsak tak strošek zvišuje znesek, ki ga mesečno plačujete za elektriko. Dodatne stroške dobavitelji različno poimenujejo: mesečno nadomestilo, nadomestilo za tisk računa, pavšalni strošek poslovanja (PSP) ipd. Nekateri dobavitelji zaračunavajo tudi manipulativne stroške, stroške sporočanja porabe ali kakršnekoli neupravičene stroške. PSP je torej kratica za pavšalne stroške poslovanja. Dobavitelji pavšalnih stroškov poslovanja ne smejo zaračunavati odjemalcem pri rednih ponudbah oz. tistim, ki so na rednem ceniku, lahko pa to storijo pri akcijskih in paketnih ponudbah. Dobavitelj lahko odjemalcem torej zaračuna pavšalne stroške poslovanja, ne glede na njihovo poimenovanje v cenikih akcijskih ali paketnih ponudb.

Vsiljivi akviziterji, ki zavajajo z lažnimi podatki, so spet na delu

05. 08. 2019
Strošek ogrevanjaPrihrankiHitra pomoč

V zadnjem mesecu zopet opažamo izrazit porast klicev in elektronskih sporočil na temo akviziterjev, ki nastopajo pod pretvezo, da so zastopniki operaterja distribucijskega omrežja z električno energijo ali se izdajajo za strokovno osebje Energetike Ljubljana.

Zakaj moram za toploto iz sistema daljinskega ogrevanja plačevati tudi poleti?

12. 07. 2018
EnergijaPrihrankiNepričakovani stroški

Toploto iz sistema daljinskega ogrevanja uporabljamo za potrebe ogrevanja/hlajenja prostorov in/ali pripravo sanitarne tople vode.

Zelena energija za zeleno okolje

10. 07. 2018
TrendiUdobjeOkoljeEnergija

V zadnjem času vse večkrat slišimo za besedno zvezo zelena energija, zato se pojavlja vprašanje, kaj to sploh je. Zelena energija je proizvedena na okolju prijazen način iz obnovljivih virov, kot so energija vode, sonca, vetra in biomasa.

Droni – vsestranske leteče naprave

26. 06. 2018
TehnologijaTrendi

V zadnjem času velikokrat slišimo za drone, ki jih lahko uporabljamo v različne namene, kot so fotografiranje ali raziskovanje terena, pomoč ...

Z izbiro ogrevalnega sistema vplivamo na okolje

20. 07. 2017
OkoljePametna hišaTehnologijaTrendi

V skrbi za zdravo in čisto okolje je eden od ključnih kriterijev za izbiro najprimernejšega ogrevalnega sistema tudi okoljska sprejemljivost ogrevalnega sistema. Skrb za okolje je večplastna in nastopa na vseh področjih življenja.

Kje na računu se mi pozna, da varčujem?

28. 06. 2017
UdobjePametna hišaPrihrankiNepričakovani stroški

Varčevanje se na računu pozna pri obračunu porabljene energije (variabilni del računa), fiksni del pa ostaja enak.

Klicni center Energetike Ljubljana – 080 2882

23. 05. 2017
Hitra pomoč

Klicni center Energetike Ljubljana na številki 080 2882 deluje vsak delovni dan.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika.si, s pripisom: Za svetovalca