Sporočanje števčnega stanja plinomera
Sporočanje števčnega stanja plinomera
Stanje plinomera lahko sporočate zadnjih 5 koledarskih dni v mesecu. Števčna stanja preko portala Moj račun, odzivnika in SMS sporočila sprejemamo tudi ob dela prostih dnevih. Tistih stanj, ki so poslana po elektronski pošti ali faksu, ne upoštevamo.
V primeru, da števčno stanje ni pridobljeno na zadnji dan v mesecu, bomo skladno z določili nove metodologije ocenili porabo od datuma odčitka do zadnjega dne v mesecu. Več o tem lahko preberete na: http://www.plinovodi.si/za-uporabnike/pripravljavec-prognoz/.
Številka odjemnega mesta je izpisana na računu.
Ključna podatka za sporočanje stanje plinomera sta številka odjemnega mesta in stanje plinomera.
Stanje plinomera lahko sporočite zadnjih 5 dni v mesecu:
- Preko spletnega portala na spletni strani: https://mojracun.energetika-lj.si
- Na brezplačno telefonsko številko 080 2882:
- Izbira 1: preko odzivnika (24 ur/dan),
- Izbira 3: preko referenta (vsak delovnik med 8. in 15. uro).
- Preko SMS sporočila sporočite samo številko odjemnega mesta in stanje plinomera:
S storitvijo Enakomerni mesečni obrok si lahko porazdelite letno porabo zemeljskega plina na enajst enakih delov in poračun in mesečno sporočanje števčnega stanja ni potrebno.