Sporočanje števčnega stanja plinomera



Stanje plinomera lahko sporočate zadnjih 5 koledarskih dni v mesecu.


Števčna stanja preko portala Moj račun, odzivnika in SMS sporočila sprejemamo tudi ob dela prostih dnevih. Stanj, ki so poslana po elektronski pošti ali faksu, ne upoštevamo. V primeru, da števčno stanje ni pridobljeno na zadnji dan v mesecu, bomo skladno z določili nove metodologije ocenili porabo od datuma odčitka do zadnjega dne v mesecu. 


Za sporočanje stanje plinomera potrebujete: 

1. številko odjemnega mesta

2. stanje plinomera (odčitek)


Številka odjemnega mesta je izpisana na računu:    

                               

                                                                                                                                                             

Stanje plinomera odčitate na številčnici vašega plinomera:

Odčitajte le števčno stanje plinomera v kubičnih metrih (m3) -> številke v rumenem okvirju na prikazani sliki.

Odčitajte le števčno stanje plinomera v kubičnih metrih (m3) à številke v rumenem okvirju na prikazani sliki.




Načini sporočanja stanja plinomera:


1. Preko spletnega portala na spletni strani Moj račun:

Za aktivacijo je potrebna aktivacijska koda, ki je razvidna na računu Energetike Ljubljana, prijava na portal je mogoča samo z uporabniškim imenom in geslom. Navodila za sporočanje so dostopna tukaj



2. Na brezplačno telefonsko številko 080 2882:

  • Izbira 1 -> preko odzivnika (24 ur/dan),

  • Izbira 3 -> preko referenta (vsak delavnik med 8. in 15. uro).


3. Preko SMS sporočila na številko 041 782 882:

Sporočilo mora biti sestavljeno iz: 

  • 6-mestne ali 11-mestne številke odjemnega mesta
  • presledka
  • odčitka brez decimalnega mesta (5 številk, do vejice) 


Cena poslanega SMS sporočila vam bo zaračunana po veljavnem ceniku ponudnika vaših mobilnih storitev.