Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.
Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.
Želite ogrevanje na plin,omrežje pa še ni zgrajeno?
Od 6. 8. 2020 veljajo nova Sistemska obratovalna navodila.
Kljub temu, da marsikateri potrošnik ne razmišlja o spremembi dobavitelja elektrike in/ali plina, velja izpostaviti, da je menjava dobavitelja pravica vsakega posameznika, poleg tega lahko odjemalcem omogoči tudi prihranke. Zamenjava dobavitelja je za odjemalce kljub napačnemu prepričanju večine tudi nadvse preprosta in varna. V imenu odjemalca namreč vse opravi podjetje, ki so ga izbrali za novega dobavitelja.
Zaradi izrednih razmer ne morem priti do računa, ki sem ga prejel na drug naslov, kot živim.
Kako narediti spremembo plačnika brez obiska Sprejemne pisarne?
Kaj se bo zgodilo, če položnice ne bom plačal do roka plačila?
Vse uporabnike naših storitev obveščamo, da bodo v tem mesecu izjemoma prejeli račune, ki bodo kuvertirani in ne v obliki zloženk, kot običajno. Na računih, ki jih plačujete preko trajnika, položnice zaradi tehničnih zadreg niso bile prečrtane.
V zadnjem mesecu zopet opažamo izrazit porast klicev in elektronskih sporočil na temo akviziterjev, ki nastopajo pod pretvezo, da so zastopniki operaterja distribucijskega omrežja z električno energijo ali se izdajajo za strokovno osebje Energetike Ljubljana.
Kljub še vedno precej visokim temperaturam ne smemo pozabiti na mraz in zimo, zato moramo pravočasno poskrbeti, da bo naš ogrevalni sistem pripravljen na ogrevanje.
Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca