Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Začetek ogrevalne sezone je pred vrati

24. 09. 2019
Nepričakovani stroškiStrošek ogrevanjaNizke temperature

Danes o ogrevanju odloča uporabnik sam, ki lahko svojo željo po začetku in koncu ogrevanja sporoči prek upravnika, če živi v večstanovanjski stavbi, ali kar neposredno, če je lastnik samostojnega stanovanjskega objekta. Vse je torej odvisno od dogovora z etažnimi lastniki, torej uporabniki. Vsekakor je upravnik vedno pravi naslov za pridobivanje informacij o vklopu in izklopu toplotnih postaj ter usklajevanju med stanovalci.

Obvestilo o spremembi pri prejetih računih

06. 09. 2019
Hitra pomočStrošek ogrevanja

Vse uporabnike naših storitev obveščamo, da bodo v tem mesecu izjemoma prejeli račune, ki bodo kuvertirani in ne v obliki zloženk, kot običajno. Na računih, ki jih plačujete preko trajnika, položnice zaradi tehničnih zadreg niso bile prečrtane.

Vsiljivi akviziterji, ki zavajajo z lažnimi podatki, so spet na delu

05. 08. 2019
PrihrankiStrošek ogrevanjaHitra pomoč

V zadnjem mesecu zopet opažamo izrazit porast klicev in elektronskih sporočil na temo akviziterjev, ki nastopajo pod pretvezo, da so zastopniki operaterja distribucijskega omrežja z električno energijo ali se izdajajo za strokovno osebje Energetike Ljubljana.

O koncu ogrevalne sezone danes odločate uporabniki sami

24. 05. 2019
Nizke temperatureNepričakovani stroškiStrošek ogrevanja

Uporabniki daljinskega ogrevanja v Ljubljani se o začetku in koncu ogrevalne sezone sami odločajo že od leta 1991. Zakonodaje, ki bi predpisovala rok zaključka ogrevanja, ni, ker tudi zunanje temperature niso predvidljive (vzemimo za primer letošnji mesec maj).

Kako pozimi zračiti stanovanje?

10. 01. 2019
Nizke temperaturePrihranki

V zimskih mesecih preživimo v zaprtih prostorih približno 90 % svojega dneva. Dotok svežega zraka je zaradi želje po varčnem ogrevanju včasih v drugem planu.

Odklop odjemnega mesta

20. 08. 2018
EnergijaHitra pomoč

Obstaja več možnosti za odklop odjemnega mesta, ki jih uporabniki lahko izberejo v primeru želene prekinitve dobave zemeljskega plina.

Nadpovprečno mrzel marec

13. 04. 2018
Nepričakovani stroškiNizke temperatureEnergijaStrošek ogrevanja

Imate občutek, da je bila letošnja zima zelo mrzla? Imate povsem prav, saj je bila povprečna temperatura v marcu 4,6 °C, lanskoletna pa 10,2 °C.

Klicni center Energetike Ljubljana – 080 2882

23. 05. 2017
Hitra pomoč

Klicni center Energetike Ljubljana na številki 080 2882 deluje vsak delovni dan.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca