Pogosto prejmemo vprašanje, zakaj porabo zemeljskega plina ocenimo oziroma zakaj je števčno stanje dobro sporočiti.
Vaša poraba bo obračunana po dejanski porabi, kadar boste mesečno sporočali števčno stanje, v nasprotnem primeru pa za odjemna mesta z ne dnevno merjenim odjemom zemeljskega plina porabo ocenjujemo na podlagi Metodologije za prognoziranje ne dnevno merjenih prevzemov uporabnikov omrežja zemeljskega plina.
Stanje plinomera lahko sporočite zadnjih 5 dni v mesecu:
- Preko spletnega portala na spletni strani: https://mojracun.energetika-lj.si
- Na brezplačno telefonsko številko 080 2882:
- Izbira 1: preko odzivnika (24 ur/dan),
- Izbira 3: preko referenta (vsak delovnik med 8. in 15. uro).
- Preko SMS sporočila sporočite samo številko odjemnega mesta in stanje plinomera:
Stanje števca elektrike lahko sporočite prvih 5 dni v mesecu:
- Preko spletnega portala na spletni strani: https://mojracun.energetika-lj.si
- Na brezplačno telefonsko številko 080 2882:
- Izbira 1: preko odzivnika (24 ur/dan),
- Izbira 3: preko referenta (vsak delovnik med 8. in 15. uro).