Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Kdaj se je/bo letos začela ogrevalna sezona?

29. 09. 2020
TrendiNizke temperaturePametna hiša

Danes o ogrevanju odloča uporabnik sam, ki lahko svojo željo po začetku in koncu ogrevanja sporoči prek upravnika, če živi v večstanovanjski stavbi, ali kar neposredno, če je lastnik samostojnega stanovanjskega objekta. V kolikor toplotno postajo vzdržuje Energetika Ljubljana, na poziv pooblaščenega uporabnika oziroma upravnika izvede fizični vklop toplotne postaje, v nasprotnem primeru pa se morajo uporabniki obrniti na njihove pooblaščene vzdrževalce toplotnih postaj oziroma upravnike stavb. Vklop toplotne postaje se, v tem primeru, izvede na podlagi zahteve, ki jo etažni lastniki podajo upravniku. Etažni lastniki izrazijo željo po začetku ogrevanja svojemu odboru (nadzorni, kurilni odbor, itd.), le-ta pa upravniku stavbe. Vse je torej odvisno od dogovora z etažnimi lastniki, torej uporabniki. Vsekakor je upravnik vedno pravi naslov za pridobivanje informacij o vklopu in izklopu toplotnih postaj ter usklajevanju med stanovalci.

Sofinanciranje ukrepov učinkovite rabe energije za pravne osebe in podjetja

16. 09. 2020
EnergijaPrihranki

Sofinanciranje ukrepov učinkovite rabe energije za pravne osebe in podjetja

Kaj je razlika med energetsko učinkovitostjo in zgolj varčevanjem?

09. 07. 2020
Pametna hišaPrihrankiEnergijaOkolje

Ko govorimo o energetski učinkovitosti, mislimo na naprave, pripomočke in načine porabe, ki za dosego istega cilja porabijo manj energije. Tako so npr. varčne žarnice energetsko učinkovite, saj porabijo manj električne energije kot običajne žarnice.

Kaj je PSP in ali so na mojem računu za elektriko nepotrebni dodatni stroški?

29. 06. 2020
Nepričakovani stroškiPrihranki

Ali so na mojem računu za elektriko nepotrebni dodatni stroški. Dodatni strošek na računu za elektriko je vsaka postavka, ki ni zakonsko določena. Vsak tak strošek zvišuje znesek, ki ga mesečno plačujete za elektriko. Dodatne stroške dobavitelji različno poimenujejo: mesečno nadomestilo, nadomestilo za tisk računa, pavšalni strošek poslovanja (PSP) ipd. Nekateri dobavitelji zaračunavajo tudi manipulativne stroške, stroške sporočanja porabe ali kakršnekoli neupravičene stroške. PSP je torej kratica za pavšalne stroške poslovanja. Dobavitelji pavšalnih stroškov poslovanja ne smejo zaračunavati odjemalcem pri rednih ponudbah oz. tistim, ki so na rednem ceniku, lahko pa to storijo pri akcijskih in paketnih ponudbah. Dobavitelj lahko odjemalcem torej zaračuna pavšalne stroške poslovanja, ne glede na njihovo poimenovanje v cenikih akcijskih ali paketnih ponudb.

Menjava dobavitelja – DA ali NE – predvsem pa se ne pustite kar tako prepričati!!!

03. 06. 2020
Nepričakovani stroškiPrihrankiStrošek ogrevanjaAkcija

Kljub temu, da marsikateri potrošnik ne razmišlja o spremembi dobavitelja elektrike in/ali plina, velja izpostaviti, da je menjava dobavitelja pravica vsakega posameznika, poleg tega lahko odjemalcem omogoči tudi prihranke. Zamenjava dobavitelja je za odjemalce kljub napačnemu prepričanju večine tudi nadvse preprosta in varna. V imenu odjemalca namreč vse opravi podjetje, ki so ga izbrali za novega dobavitelja.

Življenjski dogodki

15. 05. 2020
Hitra pomoč

Sprememba podatkov pri nepremičninah: nakup, prodaja, dedovanje.

O koncu ogrevalne sezone danes odločate uporabniki sami

05. 05. 2020
Nepričakovani stroškiStrošek ogrevanjaNizke temperature

Uporabniki daljinskega ogrevanja v Ljubljani se o začetku in koncu ogrevalne sezone sami odločajo že od leta 1991. Zakonodaje, ki bi predpisovala rok zaključka ogrevanja, ni, ker tudi zunanje temperature niso predvidljive (vzemimo za primer letošnjo pomlad).

Stanovanje imam na drugi lokaciji, kot živim. Ne morem priti do računa.

06. 04. 2020
Hitra pomoč

Zaradi izrednih razmer ne morem priti do računa, ki sem ga prejel na drug naslov, kot živim.

Želel bi narediti spremembo plačnika, vendar ne morem priti do vas. Kaj naj storim?

02. 04. 2020
Hitra pomoč

Kako narediti spremembo plačnika brez obiska Sprejemne pisarne?

Kaj se bo zgodilo, če položnice ne bom plačal do roka plačila?

29. 03. 2020
Hitra pomoč

Kaj se bo zgodilo, če položnice ne bom plačal do roka plačila?

Spremenjen delovni čas

16. 03. 2020
Hitra pomoč

Zaradi aktualnih razmer smo spremenili delovni čas.

Zakaj cena ni edino merilo pri izbiri ogrevalnega sistema?

17. 02. 2020
Strošek ogrevanjaTrendiPametna hiša

Ogrevalni sistem mora biti prilagojen načinu življenja posameznika. Odločiti se je treba za stopnjo udobja, ki jo želimo in ki naj nam bi jo omogočal ogrevalni sistem – predvsem glede na potreben prostor za hrambo energenta in vloženi čas potreben za delovanje in vzdrževanje sistema.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca