Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Enakomerna porazdelitev stroška za ogrevanje z zemeljskim plinom

13. 01. 2022

V času ogrevalne sezone se marsikdo sooča z višjimi zneski računa za porabljen zemeljski plin, še posebej v najhladnejših mesecih - decembru in januarju. K višjemu znesku lahko pripomorejo še redni letni popisi ali menjava plinomera, v kolikor odjemalci števčnega stanja med letom ne sporočajo redno.

Ker se zavedamo, da sporočanje stanja ni edina skrb, s katero se v življenju soočamo, si odjemalci Energetike Ljubljana, ki imajo individualni odjem zemeljskega plina in niso na delilniku, lahko aktivirajo Enakomerni mesečni obrok. To pomeni, da se znesek letne porabe zemeljskega plina, ki se uporablja za ogrevanje in sanitarno toplo vodo, razdeli na 11 enakih mesečnih obrokov, 12. obrok pa je poračun porabe ob rednem letnemu popisu. Znesek obroka se za nadaljnje obdobje prilagodi bodisi na navzgor bodisi navzdol glede na preteklo letno porabo. Ob tem odpade tudi skrb za sporočanje stanja plinomera, saj se dogovorjeni znesek obroka do rednega letnega popisa ne spremeni, tudi, če stanje v vmesnem času vseeno sporočijo.

Enakomerni mesečni obrok si lahko aktivirajo odjemalci zemeljskega plina v prodajnih skupinah od PS2 do PS9, katerih letna poraba je od 2.001 do vključno 1.300.000 kWh, za člane Kluba Zvestoba ogreva pa je ta storitev brezplačna.

Za več informacij o storitvi pokličite na 080 2882.


Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika.si, s pripisom: Za svetovalca