Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Skrb za uporabnike

20. 11. 2017

Pri oblikovanju akcijskih ponudb in storitev je naše vodilo zadovoljstvo naših uporabnikov. Skrbimo za celovito oskrbo vse od prvega povpraševanja do začetka odjema ter tudi naprej, 24 ur na dan, celo leto.

Zelo dobro se zavedamo, kako pomembno je zadovoljstvo uporabnikov, za uspešno poslovanje podjetja na vedno bolj konkurenčnem trgu ponudnikov energentov in energetskih rešitev. Iz zadovoljnih uporabnikov se namreč razvijejo zvesti uporabniki.
Poleg Kluba Zvestoba ogreva, ki članom omogoča dodatne prihranke pri energentih in druge mesečne ugodnosti, pa to nikakor ni edini način s katerim skrbimo za naše uporabnike. Trudimo se, da so uporabniki sproti obveščeni o aktualnih ponudbah in akcijah ter se jim ni potrebno ukvarjati z iskanjem konkurenčnih ponudb, primerjavo cen in preračunavanjem prihrankov. Prizadevamo si, da ima vsak uporabnik celovito in individualno obravnavo ter pravočasno dobi vse potrebne informacije. Ker je vključenost v akcijo običajno časovno omejena in s tem tudi cene, pred iztekom akcije, uporabnike obvestimo o možnosti podaljšanja ali vključitvijo v novo aktualno akcijo. S tem pa preprečimo, da bi uporabniki po preteku akcij plačevali višje cene. Verjamemo, da je ravno to tisto, kar uporabnikom največ pomeni.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca