Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Pozor, ne nasedajte lažnim serviserjem!

19. 04. 2018

Opozarjamo, da vas lahko na vašem domu obiščejo lažni serviserji oz. prodajalci, ki se predstavljajo kot strokovno osebje Energetike Ljubljana oziroma Plinarne. 


Redni pregledi notranjih plinskih napeljav (razen plinskih trošil) za posamezne odjemalce zemeljskega plina niso zakonsko predpisani, zato se izvajajo le na željo odjemalca. Strokovno osebje Energetike Ljubljana se za obisk na vašem domu predhodno najavi oz. se o rednem pregledu notranje plinske napeljave z vami dogovori na podlagi vašega klica. 


Pojava in dejanj lažnih serviserjev ne moremo preprečiti, lahko pa jim s previdnostjo in preverjanjem, kot je na primer zahteva, da se osebe izkažejo z ustreznimi identifikacijskimi dokumenti, preprečimo nepooblaščen vstop v domove in nepošten zaslužek.


Svetujemo vam, da v kolikor vas nenapovedano obiščejo serviserji, od njih zahtevate identifikacijski dokument oz. službeno izkaznico, ki dokazuje, da je pooblaščeni serviser za plinsko napeljavo. Naše strokovno osebje ima službeno izkaznico vedno s seboj.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca