Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Kdaj se priključiti na omrežje ali obnoviti priključek za odjem plina?

30. 01. 2019

Svetovalci v našem klicnem centru pogosto prejmejo vprašanji, kdaj je najprimernejši čas za priklop, oziroma kdaj je priklop najcenejši. V nadaljevanju preberite nekaj nasvetov, ki vam bodo v pomoč pri odločitvi:


1 - Čas izgradnje nove trase 

Gradijo v vaši ulici novo traso? To je najboljši čas, da si zagotovite priključek, tudi investicija bo najmanjša. Marsikdo se za priključek odloči kljub dejstvu, da že ima rešeno ogrevanje, saj je ustrezna komunalna opremljenost zemljišča pomembna tudi za primer prodaje ali prenove.


2 - Prenavljamo, vendar ne bomo menjali ogrevalnega sistema

V primeru, da prenova objekta obsega fasado in obstaja možnost, da se boste v prihodnosti odločili za menjavo ogrevalnega sistema, vam svetujemo, da priključek izvedete v okviru obnove. Strošek individualnega priklopa na omrežje je višji kot priklop v času gradnje omrežja, vendar je nezanemarljiv tudi strošek morebitne sanacije nove fasade.


3 - Distributer obnavlja obstoječo traso

Vedno, ko lastnik ali vzdrževalec distribucijskega omrežja izvaja obnovo na trasi, je smiselna priključitev, saj bo distributer pripeljal priključek do roba cestnega telesa (navadno stik z mejo zemljišča), kot naročnik pa boste morali poskrbeti le za gradbena dela na svojem zemljišču.


4 - Novogradnja

Odločitev za način ogrevanja je precej kompleksna. Nanjo vpliva več dejavnikov: življenjski slog, okolje, lokacija, varnost, tip bivališča in cena. Ob gradnji novega objekta se veliko investitorjev odloči za vse priključke, ki so na voljo v bližini in prihrani stroške morebitnih bodočih priklopov.


Za možnost priklopa se obrnite neposredno na naš Klicni center 080 2882, kjer bodo sprožili postopek preveritve možnosti priklopa vaše lokacije.


Strateški cilj Energetike Ljubljana je povečati delež daljinsko oskrbovanih stanovanj, zato  posodablja in širi mrežo obeh temeljnih sistemov za daljinsko oskrbo z energijo, to je  sistem daljinskega ogrevanja in sistem oskrbe z zemeljskim plinom. Oba predstavljata pomemben ukrep za izboljšanje kakovost zraka na območju Mestne občine Ljubljana, saj med drugim omogočata ukinjanje individualnih kurišč, ki predvsem pozimi (poleg prometa) najbolj obremenjujejo zrak v kotlinsko ležečih urbanih središčih.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca