Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

V katerem primeru me mora dobavitelj zemeljsk...

21. 02. 2022
Energija
Hitra pomoč

Ddobavitelj zemeljskega plina je gospodinjske odjemalce dolžan pisno obvestiti o vsakršni ...

Stečaj družbe Mastra d.o.o. – dodatne informa...

09. 06. 2021
Hitra pomoč

V mesecu maju 2021 je bil objavljen stečaj družbe Mastra d.o.o.

Zakaj sistemska kontrola distribucijskega sis...

27. 05. 2021
Hitra pomoč
Okolje
Udobje

V Energetiki Ljubljana redno izvajamo sistemsko kontrolo distribucijskega sistema.

Zakaj naj sporočam števčno stanje?

20. 04. 2021
Prihranki
Hitra pomoč

Zakaj naj vsak mesec sporočam števčno stanje?

Želite ogrevanje na plin, omrežje pa še ni zg...

02. 02. 2021
Strošek ogrevanja
Hitra pomoč

Želite ogrevanje na plin,omrežje pa še ni zgrajeno?

Kako do uporabe zemeljskega plina?

31. 07. 2020
Hitra pomoč
Prihranki

Od 6. 8. 2020 veljajo nova Sistemska obratovalna navodila.

Vsiljivi akviziterji, ki zavajajo z lažnimi p...

05. 08. 2019
Strošek ogrevanja
Prihranki
Hitra pomoč

V zadnjem mesecu zopet opažamo izrazit porast klicev in elektronskih sporočil na temo akvi...

Odklop odjemnega mesta

20. 08. 2018
Energija
Hitra pomoč

Obstaja več možnosti za odklop odjemnega mesta, ki jih uporabniki lahko izberejo v primeru...

Klicni center Energetike Ljubljana – 080 2882

23. 05. 2017
Hitra pomoč

Klicni center Energetike Ljubljana na številki 080 2882 deluje vsak delovni dan.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika.si, s pripisom: Za svetovalca