Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Kdaj se priključiti na omrežje ali obnoviti priključek za odjem plina?

20. 08. 2020
Strošek ogrevanja

Svetovalci v našem klicnem centru pogosto prejmejo vprašanji, kdaj je najprimernejši čas za priklop, oziroma kdaj je priklop najcenejši. V nadaljevanju preberite nekaj nasvetov, ki vam bodo v pomoč pri odločitvi:

Menjava dobavitelja – DA ali NE – predvsem pa se ne pustite kar tako prepričati!!!

03. 06. 2020
Nepričakovani stroškiPrihrankiStrošek ogrevanjaAkcija

Kljub temu, da marsikateri potrošnik ne razmišlja o spremembi dobavitelja elektrike in/ali plina, velja izpostaviti, da je menjava dobavitelja pravica vsakega posameznika, poleg tega lahko odjemalcem omogoči tudi prihranke. Zamenjava dobavitelja je za odjemalce kljub napačnemu prepričanju večine tudi nadvse preprosta in varna. V imenu odjemalca namreč vse opravi podjetje, ki so ga izbrali za novega dobavitelja.

Zakaj cena ni edino merilo pri izbiri ogrevalnega sistema?

17. 02. 2020
Strošek ogrevanjaTrendiPametna hiša

Ogrevalni sistem mora biti prilagojen načinu življenja posameznika. Odločiti se je treba za stopnjo udobja, ki jo želimo in ki naj nam bi jo omogočal ogrevalni sistem – predvsem glede na potreben prostor za hrambo energenta in vloženi čas potreben za delovanje in vzdrževanje sistema.

Bogata nagrada ob menjavi dobavitelja, hkrati pa višji strošek za ogrevanje!

09. 12. 2019
Strošek ogrevanjaPrihrankiNepričakovani stroški

Kljub temu, da marsikateri potrošnik ne razmišlja o spremembi dobavitelja elektrike in plina, velja izpostaviti, da je menjava dobavitelja pravica vsakega in da lahko odjemalcem omogoči manjše ali večje prihranke oz. zmanjšanje stroškov. Zamenjava dobavitelja je za odjemalce tudi preprosta in varna, saj v njihovem imenu vse opravi podjetje, ki so ga izbrali za novega dobavitelja.

Obvestilo o spremembi pri prejetih računih

06. 09. 2019
Hitra pomočStrošek ogrevanja

Vse uporabnike naših storitev obveščamo, da bodo v tem mesecu izjemoma prejeli račune, ki bodo kuvertirani in ne v obliki zloženk, kot običajno. Na računih, ki jih plačujete preko trajnika, položnice zaradi tehničnih zadreg niso bile prečrtane.

Vsiljivi akviziterji, ki zavajajo z lažnimi podatki, so spet na delu

05. 08. 2019
PrihrankiStrošek ogrevanjaHitra pomoč

V zadnjem mesecu zopet opažamo izrazit porast klicev in elektronskih sporočil na temo akviziterjev, ki nastopajo pod pretvezo, da so zastopniki operaterja distribucijskega omrežja z električno energijo ali se izdajajo za strokovno osebje Energetike Ljubljana.

Razlaga računa za zemeljski plin

28. 06. 2019
EnergijaStrošek ogrevanja

Ne veste, kje na prejetem računu za oskrbo z zemeljskim plinom poiskati npr. stanje plinomera na zadnji dan preteklega obračunskega obdobja, porabo zemeljskega plina ali pa mogoče znesek trošarin? Za boljši pregled in razumevanje smo zato za vas pripravili razlago računa.

Kako obračunamo vašo porabo plina?

16. 01. 2019
PrihrankiStrošek ogrevanja

Se sprašujete, kako je obračunana vaša poraba zemeljskega plina? Ali sporočate stanje plinomera in stanje na položnici ni enako vašemu odčitku?

Zakaj in kdaj se spremeni odjemna skupina?

08. 05. 2018
EnergijaStrošek ogrevanjaNepričakovani stroški

Odjemno mesto se na podlagi letne porabe oziroma zakupljenih letnih količin zemeljskega plina razvrsti v odjemno skupino (CDK).

Pozor, ne nasedajte lažnim serviserjem!

19. 04. 2018
Nepričakovani stroški

Opozarjamo, da vas lahko na vašem domu obiščejo lažni serviserji oz. prodajalci, ki se predstavljajo kot strokovno osebje Energetike Ljubljana oziroma Plinarne.

Ob menjavi dobavitelja previdno pri izračunih prihrankov

01. 09. 2017
UdobjePrihrankiNepričakovani stroški

Včasih smo bili prisiljeni plačevati elektriko in plin točno določenemu distributerju, ki je bil hkrati tudi naš dobavitelj. Danes pa se lahko prosto odločamo kdo bo naš dobavitelj, tako elektrike kot tudi plina.

Kje na računu se mi pozna, da varčujem?

28. 06. 2017
UdobjePametna hišaPrihrankiNepričakovani stroški

Varčevanje se na računu pozna pri obračunu porabljene energije (variabilni del računa), fiksni del pa ostaja enak.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca