Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Ukrepi za omilitev posledic energetske revščine

08. 03. 2022
Nepričakovani stroškiPrihrankiEnergija

Po predlogu Zakona o nujnih ukrepih za omilitev posledic zaradi vpliva visokih cen energentov so predvideni solidarnostni dodatki v višini 150 EUR. Sredstva bodo upravičencem nakazana na njihove TRR račune (Uradni list RS, št. 29/2022 z dne 4. 3. 2022) najpozneje do 15. 4. 2022.

V katerem primeru me mora dobavitelj zemeljskega plina in/ali električne energije obvestiti o spremembi redne cene energenta?

21. 02. 2022
EnergijaHitra pomoč

Ddobavitelj zemeljskega plina je gospodinjske odjemalce dolžan pisno obvestiti o vsakršni spremembi splošnih pogodbenih pogojev ali v primeru spremembe cene energenta.

Enakomerna porazdelitev stroška za ogrevanje z zemeljskim plinom

13. 01. 2022
PrihrankiNepričakovani stroškiStrošek ogrevanja

V času ogrevalne sezone se marsikdo sooča z višjimi zneski računa za porabljen zemeljski plin.

Zunaj sonce, poraba za ogrevanje pa višja

12. 01. 2022
Nepričakovani stroškiStrošek ogrevanja

Konec decembra je bil v mnogo slovenskih krajih toplejši kot običajno, zato je marsikoga presenetila višja poraba kot v mesecu novembru.

Stečaj družbe Mastra d.o.o. – dodatne informacije

09. 06. 2021
Hitra pomoč

V mesecu maju 2021 je bil objavljen stečaj družbe Mastra d.o.o.

Zakaj sistemska kontrola distribucijskega sistema zemeljskega plina?

27. 05. 2021
Hitra pomočOkoljeUdobje

V Energetiki Ljubljana redno izvajamo sistemsko kontrolo distribucijskega sistema.

Zakaj naj sporočam števčno stanje?

20. 04. 2021
PrihrankiHitra pomoč

Zakaj naj vsak mesec sporočam števčno stanje?

Želite ogrevanje na plin, omrežje pa še ni zgrajeno?

02. 02. 2021
Strošek ogrevanjaHitra pomoč

Želite ogrevanje na plin,omrežje pa še ni zgrajeno?

Kako do uporabe zemeljskega plina?

31. 07. 2020
Hitra pomočPrihranki

Od 6. 8. 2020 veljajo nova Sistemska obratovalna navodila.

Menjava dobavitelja – DA ali NE – predvsem pa se ne pustite kar tako prepričati!!!

03. 06. 2020
Nepričakovani stroškiPrihrankiStrošek ogrevanjaAkcija

Kljub temu, da marsikateri potrošnik ne razmišlja o spremembi dobavitelja elektrike in/ali plina, velja izpostaviti, da je menjava dobavitelja pravica vsakega posameznika, poleg tega lahko odjemalcem omogoči tudi prihranke. Zamenjava dobavitelja je za odjemalce kljub napačnemu prepričanju večine tudi nadvse preprosta in varna. V imenu odjemalca namreč vse opravi podjetje, ki so ga izbrali za novega dobavitelja.

Zakaj cena ni edino merilo pri izbiri ogrevalnega sistema?

17. 02. 2020
Strošek ogrevanjaTrendiPametna hiša

Ogrevalni sistem mora biti prilagojen načinu življenja posameznika. Odločiti se je treba za stopnjo udobja, ki jo želimo in ki naj nam bi jo omogočal ogrevalni sistem – predvsem glede na potreben prostor za hrambo energenta in vloženi čas potreben za delovanje in vzdrževanje sistema.

Vsiljivi akviziterji, ki zavajajo z lažnimi podatki, so spet na delu

05. 08. 2019
Strošek ogrevanjaPrihrankiHitra pomoč

V zadnjem mesecu zopet opažamo izrazit porast klicev in elektronskih sporočil na temo akviziterjev, ki nastopajo pod pretvezo, da so zastopniki operaterja distribucijskega omrežja z električno energijo ali se izdajajo za strokovno osebje Energetike Ljubljana.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika.si, s pripisom: Za svetovalca