Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Razlaga računa za zemeljski plin

28. 06. 2019
EnergijaStrošek ogrevanja

Ne veste, kje na prejetem računu za oskrbo z zemeljskim plinom poiskati npr. stanje plinomera na zadnji dan preteklega obračunskega obdobja, porabo zemeljskega plina ali pa mogoče znesek trošarin? Za boljši pregled in razumevanje smo zato za vas pripravili razlago računa.

Zakaj je postopek zamenjave dobavitelja zemeljskega plina tako dolg?

14. 05. 2019
Energija

Pogosto vprašanje, ki ga slišijo naši svetovalci od odjemalcev zemeljskega plina, ki se nam pridružujejo je »Zakaj tako dolgo traja?« Postopek zamenjave dobavitelja zemeljskega plina vam predstavljamo v shemi.

Poznate sistem ogrevanja z zemeljskim plinom?

27. 12. 2018
Energija

Tovrstno ogrevanje predstavlja enega najbolj gospodarnih načinov ogrevanja, saj je vsestransko uporaben za ogrevanje ali hlajenje, kuhanje, pogon avtomobilov in za sanitarno toplo vodo.

Enostavneje in ugodneje do novega plinskega kotla

29. 08. 2018
AkcijaEnergijaPrihranki

Kljub še vedno precej visokim temperaturam ne smemo pozabiti na mraz in zimo, zato moramo pravočasno poskrbeti, da bo naš ogrevalni sistem pripravljen na ogrevanje.

Odklop odjemnega mesta

20. 08. 2018
EnergijaHitra pomoč

Obstaja več možnosti za odklop odjemnega mesta, ki jih uporabniki lahko izberejo v primeru želene prekinitve dobave zemeljskega plina.

Sprememba za odjemalce zemeljskega plina

02. 08. 2018
EnergijaTehnologija

Odjemalce zemeljskega plina obveščamo, da bomo pričeli s 1. oktobrom 2018 za odjemna mesta z ne dnevno merjenim odjemom zemeljskega plina ocenjevati porabo na podlagi Metodologije za prognoziranje ne dnevno merjenih prevzemov uporabnikov omrežja zemeljskega plina.

Zakaj in kdaj se spremeni odjemna skupina?

08. 05. 2018
EnergijaStrošek ogrevanjaNepričakovani stroški

Odjemno mesto se na podlagi letne porabe oziroma zakupljenih letnih količin zemeljskega plina razvrsti v odjemno skupino (CDK).

Ob menjavi dobavitelja previdno pri izračunih prihrankov

01. 09. 2017
UdobjePrihrankiNepričakovani stroški

Včasih smo bili prisiljeni plačevati elektriko in plin točno določenemu distributerju, ki je bil hkrati tudi naš dobavitelj. Danes pa se lahko prosto odločamo kdo bo naš dobavitelj, tako elektrike kot tudi plina.

Kako udoben pa je vaš način ogrevanja?

02. 08. 2017
Pametna hišaUdobjeTehnologijaTrendi

Posamezni viri ogrevanja se med seboj razlikujejo tudi po udobju. Pod udobjem mislimo na to, koliko pozornosti jim moramo namenjati za delovanje.

Kje na računu se mi pozna, da varčujem?

28. 06. 2017
UdobjePametna hišaPrihrankiNepričakovani stroški

Varčevanje se na računu pozna pri obračunu porabljene energije (variabilni del računa), fiksni del pa ostaja enak.

Zakaj v mestnih središčih ne morem dobiti dovoljenja za toplotno črpalko?

15. 06. 2017
Pametna hišaUdobjeOkolje

Občinski odlok o prioritetni uporabi energentov za ogrevanje za večji del Ljubljane "prepoveduje" uporabo toplotnih črpalk za ogrevanje.

Ona je vse in brez nje nimamo ničesar

23. 05. 2017
UdobjeOkolje

Človek je živo bitje z izjemno življenjsko silo. Je bitje, ki ga poganja energija – ta poganja njegove misli, da lahko ustvarja, raste in se razvija. Energija poganja tudi svet okoli njega in vesolje, v katerem se hkrati zave svoje majhnosti in nezamenljivosti.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca