Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

O koncu ogrevalne sezone danes odločate uporabniki sami

24. 05. 2019
Nizke temperatureNepričakovani stroškiStrošek ogrevanja

Uporabniki daljinskega ogrevanja v Ljubljani se o začetku in koncu ogrevalne sezone sami odločajo že od leta 1991. Zakonodaje, ki bi predpisovala rok zaključka ogrevanja, ni, ker tudi zunanje temperature niso predvidljive (vzemimo za primer letošnji mesec maj).

Zakaj je postopek zamenjave dobavitelja zemeljskega plina tako dolg?

14. 05. 2019
Energija

Pogosto vprašanje, ki ga slišijo naši svetovalci od odjemalcev zemeljskega plina, ki se nam pridružujejo je »Zakaj tako dolgo traja?« Postopek zamenjave dobavitelja zemeljskega plina vam predstavljamo v shemi.

Zunaj je toplo, radiatorji pa topli - zakaj?

25. 04. 2019
PrihrankiStrošek ogrevanja

Ogrevalna sezona se končuje in ustrezno je treba poskrbeti tudi za toplotne postaje, ki so vezni člen med vročevodnim omrežjem in grelnimi telesi v vašem stanovanju.

Naj blok v Ljubljani 2018 ni eden, sta dva

12. 04. 2019
PrihrankiEnergija

V četrtek, 11. aprila 2019, je potekala razglasitev »Naj bloka 2018« v Ljubljani. V akciji Za lepšo Ljubljano sta ta naziv prejela kar dva bloka na Bilečanski ulici 2 in 5 v četrtni skupnosti Golovec.

Dobra novica – še en korak bližje k umiku premoga iz Ljubljane

11. 04. 2019
TehnologijaEnergija

Dne 3. 4. 2019 smo podpisali pogodbo za dobavo glavne tehnološke opreme, s katero se bo zgradila plinsko-parna enota. Ta bo nadomestila dva od skupno treh premogovnih blokov. Njeno obratovanje načrtujemo za leto 2022.

Kako pravilno ravnati s perilom, da mu podaljšamo življenjsko dobo?

03. 04. 2019
OkoljePrihranki

perilo, ravnanje, življenjska doba

Postavke na računu za plin – razlaga

27. 02. 2019
Prihranki

V primeru, da je Energetika Ljubljana hkrati vaš dobavitelj in distributer za plin, je navadno na računu 8 postavk. Kaj točno pa pomenijo?

Zakaj je bilo v januarju daljinsko ogrevanje dražje?

19. 02. 2019
Strošek ogrevanja

Marsikoga je znesek na položnici za daljinsko ogrevanje za mesec januar presenetil, saj je bil višji od decembrskega. Višja cena je posledica dveh ključnih dejavnikov: 1. Nizka povprečna temperatura zraka 2. Povišanje cen energentov in emisijskih kuponov

Kako povečati bivanjsko udobje v svojem domu?

13. 02. 2019
Pametna hiša

Nujno je, da se doma počutimo varno in udobno, saj se le tako lahko sprostimo in odpočijemo od stresnega vsakdana. Kako si lahko z manjšimi ukrepi izboljšamo počutje doma?

Zakaj se včlaniti v Klub Zvestoba ogreva?

06. 02. 2019
Prihranki

V tokratnem Svetovalcu vam predstavljamo ugodnosti, ki veljajo za naše odjemalce, ki so včlanjeni v Klub Zvestoba ogreva.

Kdaj se priključiti na omrežje ali obnoviti priključek za odjem plina?

30. 01. 2019
Strošek ogrevanjaPrihranki

Svetovalci v našem klicnem centru pogosto prejmejo vprašanji, kdaj je najprimernejši čas za priklop, oziroma kdaj je priklop najcenejši.

Ista kvadratura, različen znesek na položnici upravnika. Zakaj?

23. 01. 2019
Nepričakovani stroškiPrihranki

»Jaz in babica imava enako veliko stanovanje, vendar je moja položnica za stanovanjske stroške 2x višja kot njena in ne vem, zakaj.«

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca