Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

Bogata nagrada ob menjavi dobavitelja, hkrati pa višji strošek za ogrevanje!

09. 12. 2019
PrihrankiStrošek ogrevanjaNepričakovani stroški

Kljub temu, da marsikateri potrošnik ne razmišlja o spremembi dobavitelja elektrike in plina, velja izpostaviti, da je menjava dobavitelja pravica vsakega in da lahko odjemalcem omogoči manjše ali večje prihranke oz. zmanjšanje stroškov. Zamenjava dobavitelja je za odjemalce tudi preprosta in varna, saj v njihovem imenu vse opravi podjetje, ki so ga izbrali za novega dobavitelja.

Zakaj imamo mlačne ali celo hladne radiatorje?

29. 11. 2019
Nepričakovani stroškiStrošek ogrevanjaEnergija

Če imamo v stanovanju mlačne ali hladne radiatorje je treba najprej preveriti, ali je v njih zrak in jih odzračiti. Če tudi potem radiatorji ne bodo topli, je razlog lahko v napačni nastavitvi termostatskega ventila, lahko pa je ta samo dotrajan. Če radiator ne bo topel niti po nastavitvi termostatskega ventila ali njegovi menjavi, je težava drugje.

Pred kurilno sezono nekaj nasvetov za zdravo in energetsko bolj učinkovito ogrevanje

30. 09. 2019
Nepričakovani stroškiPametna hišaStrošek ogrevanja

Pred kurilno sezono nekaj nasvetov za zdravo in energetsko bolj učinkovito ogrevanje

Začetek ogrevalne sezone je pred vrati

24. 09. 2019
Nepričakovani stroškiStrošek ogrevanjaNizke temperature

Danes o ogrevanju odloča uporabnik sam, ki lahko svojo željo po začetku in koncu ogrevanja sporoči prek upravnika, če živi v večstanovanjski stavbi, ali kar neposredno, če je lastnik samostojnega stanovanjskega objekta. Vse je torej odvisno od dogovora z etažnimi lastniki, torej uporabniki. Vsekakor je upravnik vedno pravi naslov za pridobivanje informacij o vklopu in izklopu toplotnih postaj ter usklajevanju med stanovalci.

Obvestilo o spremembi pri prejetih računih

06. 09. 2019
Hitra pomočStrošek ogrevanja

Vse uporabnike naših storitev obveščamo, da bodo v tem mesecu izjemoma prejeli račune, ki bodo kuvertirani in ne v obliki zloženk, kot običajno. Na računih, ki jih plačujete preko trajnika, položnice zaradi tehničnih zadreg niso bile prečrtane.

Vsiljivi akviziterji, ki zavajajo z lažnimi podatki, so spet na delu

05. 08. 2019
PrihrankiStrošek ogrevanjaHitra pomoč

V zadnjem mesecu zopet opažamo izrazit porast klicev in elektronskih sporočil na temo akviziterjev, ki nastopajo pod pretvezo, da so zastopniki operaterja distribucijskega omrežja z električno energijo ali se izdajajo za strokovno osebje Energetike Ljubljana.

Enostavno do menjave dobavitelja elektrike

18. 07. 2019
UdobjePrihrankiNepričakovani stroški

Danes se lahko prosto odločamo o tem, kdo je naš dobavitelj elektrike. Ker pa smo včasih plačevali elektriko točno določenemu dobavitelju, ki je bil hkrati tudi naš dobavitelj, marsikateri uporabnik še danes ne razmišlja o spremembi. Na tem mestu velja izpostaviti, da je menjava dobavitelja legitimna pravica vsakega posameznika, poleg tega je za odjemalce povsem preprosta in varna ter lahko omogoča prihranek oz. zmanjšanje stroškov.

Kako hladiti dom brez klime?

05. 07. 2019
PrihrankiPametna hišaEnergija

V boju proti vročini si številna gospodinjstva pomagajo s klimatskimi napravami. Te pa porabijo veliko električne energije, marsikomu povzročajo zdravstvene težave in so tudi precej drage. Vaš dom lahko na preprost način ohladite tudi brez klimatskih naprav.

Razlaga računa za zemeljski plin

28. 06. 2019
EnergijaStrošek ogrevanja

Ne veste, kje na prejetem računu za oskrbo z zemeljskim plinom poiskati npr. stanje plinomera na zadnji dan preteklega obračunskega obdobja, porabo zemeljskega plina ali pa mogoče znesek trošarin? Za boljši pregled in razumevanje smo zato za vas pripravili razlago računa.

O koncu ogrevalne sezone danes odločate uporabniki sami

24. 05. 2019
Nizke temperatureNepričakovani stroškiStrošek ogrevanja

Uporabniki daljinskega ogrevanja v Ljubljani se o začetku in koncu ogrevalne sezone sami odločajo že od leta 1991. Zakonodaje, ki bi predpisovala rok zaključka ogrevanja, ni, ker tudi zunanje temperature niso predvidljive (vzemimo za primer letošnji mesec maj).

Zunaj je toplo, radiatorji pa topli - zakaj?

25. 04. 2019
PrihrankiStrošek ogrevanja

Ogrevalna sezona se končuje in ustrezno je treba poskrbeti tudi za toplotne postaje, ki so vezni člen med vročevodnim omrežjem in grelnimi telesi v vašem stanovanju.

Naj blok v Ljubljani 2018 ni eden, sta dva

12. 04. 2019
PrihrankiEnergija

V četrtek, 11. aprila 2019, je potekala razglasitev »Naj bloka 2018« v Ljubljani. V akciji Za lepšo Ljubljano sta ta naziv prejela kar dva bloka na Bilečanski ulici 2 in 5 v četrtni skupnosti Golovec.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca