Naš Svetovalec združuje odgovore na pogosto zastavljena vprašanja naših uporabnikov, ki so povezana z izbiro in izkoriščanjem različnih virov energije ter učinkovito rabo energije v vsakdanjem življenju.

Ozaveščeni uporabniki energije pomembno prispevamo k energetsko in okoljsko učinkoviti rabi energije ter s tem k višji kakovosti našega bivanja.

O koncu ogrevalne sezone danes odločate uporabniki sami

24. 05. 2019
Nizke temperatureNepričakovani stroškiStrošek ogrevanja

Uporabniki daljinskega ogrevanja v Ljubljani se o začetku in koncu ogrevalne sezone sami odločajo že od leta 1991. Zakonodaje, ki bi predpisovala rok zaključka ogrevanja, ni, ker tudi zunanje temperature niso predvidljive (vzemimo za primer letošnji mesec maj).

Ista kvadratura, različen znesek na položnici upravnika. Zakaj?

23. 01. 2019
Nepričakovani stroškiPrihranki

»Jaz in babica imava enako veliko stanovanje, vendar je moja položnica za stanovanjske stroške 2x višja kot njena in ne vem, zakaj.«

Cene elektrike še naprej rastejo

17. 09. 2018
Nepričakovani stroškiEnergija

V letošnjem letu smo priča višanju cen elektrike in drugih energentov na evropskih borzah.

Odklop odjemnega mesta

20. 08. 2018
EnergijaHitra pomoč

Obstaja več možnosti za odklop odjemnega mesta, ki jih uporabniki lahko izberejo v primeru želene prekinitve dobave zemeljskega plina.

Zakaj moram za toploto iz sistema daljinskega ogrevanja plačevati tudi poleti?

12. 07. 2018
EnergijaPrihrankiNepričakovani stroški

Toploto iz sistema daljinskega ogrevanja uporabljamo za potrebe ogrevanja/hlajenja prostorov in/ali pripravo sanitarne tople vode.

Zakaj in kdaj se spremeni odjemna skupina?

08. 05. 2018
EnergijaStrošek ogrevanjaNepričakovani stroški

Odjemno mesto se na podlagi letne porabe oziroma zakupljenih letnih količin zemeljskega plina razvrsti v odjemno skupino (CDK).

Uporabnik sam odloča o začetku in koncu ogrevalne sezone

04. 05. 2018
UdobjePametna hišaNepričakovani stroškiPrihranki

Že skoraj poletne temperature so nas spomnile, da je konec ogrevalne sezone pred vrati. Ob tem smo dobili več vprašanj uporabnikov: kdaj se kurilna sezona začne, kdaj konča in kako najbolj učinkovito ustvariti optimalno temperaturo v svojem domu ob čim manjši porabi.

Pozor, ne nasedajte lažnim serviserjem!

19. 04. 2018
Nepričakovani stroški

Opozarjamo, da vas lahko na vašem domu obiščejo lažni serviserji oz. prodajalci, ki se predstavljajo kot strokovno osebje Energetike Ljubljana oziroma Plinarne.

Nadpovprečno mrzel marec

13. 04. 2018
Nepričakovani stroškiNizke temperatureEnergijaStrošek ogrevanja

Imate občutek, da je bila letošnja zima zelo mrzla? Imate povsem prav, saj je bila povprečna temperatura v marcu 4,6 °C, lanskoletna pa 10,2 °C.

Kako toplotna izoliranost stavbe vpliva na prispevek za energetsko učinkovitost ter prispevek za SPTE in OVE?

10. 01. 2018
OkoljeNepričakovani stroškiPrihrankiPametna hiša

Ali sta prispevek za SPTE in OVE odvisna od izoliranosti našega doma? Odgovor je seveda pritrdilen.

Zakaj moram plačevati prispevek za energetsko učinkovitost ter prispevek za SPTE in OVE?

05. 01. 2018
Nepričakovani stroškiPrihrankiOkoljePametna hiša

Prispevek za energetsko učinkovitost je namenjen povečevanju energetske učinkovitosti in zagotavljanju prihrankov energije pri končnih odjemalcih.

Skrb za uporabnike

20. 11. 2017
Nepričakovani stroškiUdobjeAkcijaPrihrankiTrendi

Pri oblikovanju akcijskih ponudb in storitev je naše vodilo zadovoljstvo naših uporabnikov.

Hvala, ker nas berete, všečkate in delite. Vaša mnenja, predloge ter vprašanja nam lahko posredujete na info@energetika-lj.si, s pripisom: Za svetovalca